کدخبر: ۳۶۱
۱۵ آبان ۱۴۰۴ ساعت ۲۱:۰۴
چاپ

مدیریت خستگی‌ناپذیر؛ وقتی رئیس بانک ملی چرام الگوی تکریم مشتری می‌شود

سید محمدجواد فروزنده رئیس بانک ملّی چرام این روزها به عنوان یکی از مدیران فعال و مردم‌محور منطقه شناخته می‌شود مدیری که با چهره‌ای خندان و رویکردی خدمت‌محور فضای متفاوتی را در محیط بانک ایجاد کرده است.

نوای زاگرس، سید محمدجواد فروزنده رئیس بانک ملّی چرام، این روزها به عنوان یکی از مدیران فعال و مردم‌ محور منطقه شناخته می‌شود مدیری که با چهره‌ای خندان و رویکردی خدمت‌محور فضای متفاوتی را در محیط بانک ایجاد کرده است.

مراجعه‌کنندگان به بانک ملی چرام همواره از برخورد صمیمانه و پیگیری‌های دقیق فروزنده سخن می‌گویند. او با حضور مستمر در میان مردم و رسیدگی مستقیم به مشکلات مراجعان تلاش کرده است تا روند خدمات بانکی با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

فروزنده با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب‌ رجوع می‌گوید: وظیفه اصلی ما خدمت‌رسانی است و خستگی در این مسیر معنا ندارد. رضایت مردم بزرگ‌ترین سرمایه ماست.

تلاش‌ های بی‌وقفه رفتار حرفه‌ای و توجه ویژه به حقوق مشتریان سبب شده است بانک ملی چرام به یکی از واحدهای فعال و خوش‌ سابقه منطقه تبدیل شود.

آخرین اخبار

پربیننده ترین ها